לפני כל בחירת מזרן – עושים שיעורי בית! מזרוני Mlily - מלילי מזרונים איכותיים ונוחים

אנחנו רוצים מזרון איכותי, אנחנו חולמים על שנת לילה טובה ומיטיבה ורוצים לעשות לגוף שלנו רק טוב – אך ברגע שאנחנו מגיעים לחנות המזרונים אנחנו הולכים לאיבוד – ובצדק. יש מבחר עצום של מזרנים בכל חנות, כולם נראים פחות או יותר אותו הדבר ואנחנו לא ממש מצליחים להחליט מה הכי טוב עבורנו. העצה הטובה ביותר שלנו עבורכם היא פשוט לעשות חושבים לפני שמגיעים לחנות, לבדוק מה חשוב לנו יותר ומה פחות, להכיר את הפרמטרים השונים המשפיעים על איכות ומחיר המזרן – ומשם לצאת לדרך! הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות בחירה מושכלת וחכמה.

שנות אחריות

אחריות היא פרמטר חשוב בבחירת מזרון, שכן מלבד העובדה שתוכלו לשוב אל החנות במקרה של בעיה, ככל שחברה נותנת יותר שנות אחריות – כך אתם יודעים שמדובר בחברה איכותית יותר. מותג שמאמין במוצר שלו לא יפחד להעניק שנות אחריות רבות, לרוב 10 שנים.

בדקו את המזרון פיזית

אתם לא רוכשים מזרון כל יום (וגם לא כל 5 שנים) ולכן חשוב שתהיו בטוחים שהמוצר שאתם עומדים לרכוש אכן איכותי וטוב. כיצד נבדוק זאת? פשוט מאוד, ננסה לשכב על המזרון. חשוב להבין שכדי לקבל מושג אמיתי על הנוחות של המזרון עבורנו, מומלץ לשכב על כל מזרון במשך כמה דקות, לזוז, להסתובב ולחוש את המזרון ממש כאילו מדובר בשנת לילה של ממש. על אף שנראה לכם שכל מזרון נראה אותו דבר, בפועל כל יצרן וכל שיטת ייצור מובילה להשגת מוצר שונה – בדקו האם הוא מתאים לכם.

סוגי מזרנים

אין ספק שזוהי אחת הנקודות המבלבלות ביותר, שכן יש מגוון רחב של סוגי מיזרונים ולכל אחד טכניקת ייצור שונה, איכות אחרת והתאמה לכל אדם. במסגרת שיעורי הבית שאתם עורכים, בדקו מהם סוגי המזרונים הרווחים והפופולריים ביותר, הבינו מה ההבדל ביניהם וכך תדעו לקראת מה אתם הולכים בחנות עצמה. הסבר כללי: בשוק קיימים 4 סוגים עיקריים – מזרן ספוג, קפיצים, לטקס, ומזרן ויסקו.

אלרגיות

אם אתם סובלים מאלרגיות או בן/בת הזוג שלכם סובלים מכאלה, חשוב לבחור מזרון שלא יעודד את הופעת האלרגיה. לא מעט אנשים רגישים לחומרים מסוימים כמו כותנה, אבק ועוד. בדקו מראש מהן האלרגיות, ממה מורכב המזרון והאם יש בו אינטראקציה שלילית שתשפיע לרעה על השינה שלכם.

רמת קושי

יש מזרנים רכים מאוד, בעלי רמת קושי בינונית ומזרנים קשים מאוד – וביניהם יש המון דרגות ביניים. כדי להבין מהי רמת הקושי המועדפת עליכם ועל מי שישן איתכם במיטה, חשוב לבחון זאת בחנות. רמת הקושי של המזרון היא גם פקטור של העדפה אישית, אך לא פחות חשוב מכך – היא פקטור של בעיות פיזיות, אם אתם סובלים מהם – כגון כאבי גב.

https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2017/08/Asset-9.png

Copyright & Design by OPTIMUM. All rights reserved.