מיטות מתכווננות למבוגרים – למה זה כדאי? מזרוני Mlily - מלילי מזרונים איכותיים ונוחים

על הייעוד של מיטות מתכווננות נוצר מעין קונצנזוס, לפיו הן מיועדות בעיקר עבור אנשים ששוהים בבתי חולים או חולים כרוניים – אך האמת היא שהרבה אנשים מבוגרים בריאים לחלוטין יכולים להפיק מהן תועלת גדולה לא פחות!

חיים טובים, בריאים ונוחים יותר

ככל שאנחנו מתבגרים, הגוף שלנו משתנה יחד איתנו. אל השינויים הפיזיים שאנחנו מרגישים, אנחנו עשויים בהתחלה להתייחס בביטול, לחשוב שהם יחלפו מעצמם או סתם לסבול את חוסר הנוחות הקל. אך למעשה, אין לכם מושג עד כמה מיטה מתכווננת שיש בה מזרון אורטופדי יכולה להפוך את החיים שלכם ליפים יותר, נוחים יותר והכי חשוב – בריאים יותר. אחרי הכל, אין שום סיבה שתסבלו! אז מהן הבעיות שעלולים לסבול מהן בגיל מבוגר וכיצד מיטה מתכווננת עשויה להיות הפתרון עבורם? המומחים של מלילי כאן כדי להסביר!

מסייעת בהקלה על בצקת

בצקת היא בעיה שכיחה בקרב אנשים מבוגרים. הבצקת היא למעשה הצטברות של נוזל, בדרך כלל בקרסוליים, בברכיים וברגליים בכלל. אמנם לא תמיד הבצקת מלווה בכאב, אך היא עשויה להקשות על ההליכה ולגרום לרגליים שלנו להרגיש כבדות ועייפות – וזה במקרה ה'קל'. מומחים קובעים כי בצקת ברגל עשויה להוביל גם להיווצרות של כיבים בעור ולהפריע לזרימת הדם התקינה.

אחת הדרכים להקל על בצקת היא להרים את הרגליים כלפי מעלה, לכיוון הלב. באופן זה הנוזל נפרש באופן טוב יותר בגוף ואתם תרגישו קלים הרבה יותר. מיטה מתכווננת היא מושלמת עבור הפעילות הזו, שכן היא מאפשרת לכם להתאים את המיטה לגובה הרצוי, להעלות את הרגליים בנוחות ופשוט לנוח – הרגליים למעלה, והנפיחות יורדת משמעותית!

הקלה על כאבי גב

ככל שאנחנו מתבגרים, הסחוס והרצועות המחברים את החוליות בעמוד השדרה שלנו הופכים לרפויים יותר – מה שעלול להוביל לכאבי גב. מיטה מתכווננת יכולה לסייע להפחית את הכאב הזה משמעותית, כיוון שהיא מסוגלת להתאים את עצמה בדיוק למנח עמוד השדרה שלכם ולהתמקם בדיוק במקום בו יש לחץ על החוליות.

הקלה על דלקת פרקים

דלקת פרקים היא בעיה שכיחה בקרב מבוגרים. יש לא מעט סוגים של דלקות פרקים, אך לא משנה היכן היא פוקדת אתכם, התוצאה הסופית היא זהה: המפרקים נוקשים וכואבים. מיטה מתכווננת, אמנם, לא מרפאת דלקות, אך היא ללא ספק יכולה לסייע לכם להתאים את התנוחה הנוחה לכם ביותר והאופטימלית לכם בהתאם לאזור בו אתם חשים כאב. באופן זה אתם יכולים לישון שינה איכותית יותר. גם בבוקר, כשאנו מתעוררים, למיטה המתכווננת יש יתרון. לא מעט אנשים הסובלים מדלקת פרקים מרגישים דווקא בשעות הבוקר תחושת נוקשות וכאב – מה שמוביל לקושי גדול יותר לקום מהמיטה. כשאתם בוחרים במיטה מתכווננת, אתם יכולים להזיז את גופכם באופן פסיבי – פשוט בלחיצת כפתור. מעלים את ראש המיטה, מורידים למטה את אזור הרגליים וכך ניתן לרדת בקלות יותר מהמיטה, עם מינימום כאב.

https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2017/08/Asset-9.png

Copyright & Design by OPTIMUM. All rights reserved.