מחירים ממוצעים של מזרנים מזרוני Mlily - מלילי מזרונים איכותיים ונוחים

אם תיגשו לחנות מזרונים ממוצעת, תבחינו בהיצע הרחב של המחירים המוצג לפניכם. מזרון אחד יתומחר ב-4,000 ש"ח, השני יישא תג מחיר של 10,000 ש"ח והשלישי, נראה אותו הדבר בדיוק, יעלה 1500 ש"ח בלבד. ההיצע המבלבל והמחירים המשתנים באופן דרסטי עשויים לגרום לנו לרכוש מזרן יקר מאוד רק כי אנחנו חושבים שזה אומר בהכרח שהוא איכותי וטוב לנו הרבה יותר, או להפך, להעדיף מזרן זול מאוד כי "גם ככה כולם נראים אותו הדבר". אך האמת היא, שיש לא מעט פרמטרים המשפיעים על מחירי המזרן – וכשמחפשים מזרן חדש, חובה לקחת אותם בחשבון ועל פיהם לערוך השוואת מחירים. חשוב לבדוק לפי מה שטוב לכם, לאחר שלקחתם בחשבון את ההעדפות האישיות שלכם, מצבכם הפיזי, התקציב שלכם ובסופו של דבר – מה שהכי נוח לכם.

 

אז מה הפרמטרים שקובעים את מחיר המזרן?

איכות המזרון

טווח המחירים של מזרונים, כאמור, הוא רחב מאוד ונקבע על פי מספר משתנים – אחד מהם והמשפיע ביותר הוא טיב ואיכות המזרון. ככל שמזרן יהיה עמיד יותר, מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת יותר ואיכותי יותר מבחינת החשיבה שהושקעה בו – כך גם מחירו יהיה גבוה יותר. מזרנים שיש בהם מנגונים מיוחדים (כמו למשל מיטות מתכווננות) יהיו יקרים יותר מאשר מזרנים פשוטים – ומחירם עשוי להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

גודל המזרון

יש הבדל בין מזרון קינג סייז מזרון יחיד או מזרון למיטה וחצי – וההבדל הזה בא לידי ביטוי גם במחירים. בשוק קיימים לא מעט דגמים ולא מעט גדלים שונים של מזרונים. יש מזרון יחיד סטנדרטי, יש מזרון למיטה וחצי, יש מזרון זוגי סטנדרטי ויש מזרונים זוגיים בשלל מידות נוספות ההופכות את המזרון לרחב יותר, ארוך יותר ועד למזרון קינג סייז ענק. כדי להבין איזה גודל דרוש לכם, ראשית בדקו מה גודל המיטה שלכם – אתם לא רוצים שהמזרון יבלוט ממנה. אם מיטה היא לא השיקול (כיוון שבלאו הכי תכננתם לרכוש מיטה חדשה, למשל), בדקו מהם הצרכים שלכם – האם דרוש לכם מזרון רחב וגדול? האם חדר השינה קטן ולפיכך תעדיפו להסתפק במזרון סטנדרטי? ההבדלים במחירים נעים במקפצות של כ-700-1500 ש"ח בין הגדלים השונים.

סוג המזרון

סוג המזרון הוא למעשה החומר ממנו הוא עשוי, וזהו פרמטר משמעותי המשפיע במידה רבה על מחיר המזרון. סוגי המזרנים המובילים מחולקים לארבעה: מזרני קפיצים, מזרני ספוג, מזרני ויסקו ומזרני לטקס. ומה ההבדל ביניהם? מזרני קפיצים ומזרני ספוג מיוצרים בטכנולוגיה מיושנת יותר, ובאופן טבעי – המחיר שלהם יהיה זול באופן משמעותי משני הסוגים האחרים, המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות. מזרני לטקס מיוצרים מתחליב גומי אורגני ומזרני ויסקו מיוצרים מחומר הנקרא פוליאוריטן המאפשר מעבר נוזלים תקין בגופנו לכל אורך שעות השינה. התמיכה האורטופדית שהמזרנים הללו מספקים ללא ספק מייקרת את המחיר – אך שווה כל שקל. באחריות.

https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2017/08/Asset-9.png

Copyright & Design by OPTIMUM. All rights reserved.