מזרון למיטה וחצי - מזרוני Mlily - מלילי מזרונים איכותיים ונוחים

שינה טובה ואיכותית מהותית לאורח החיים, לתפקוד היומיומי ולהצלחה שלנו בכל תחומי החיים, ההבנה הזו הובילה אותנו לעסוק במחקר, בפיתוח, בייצור ובשיווק של מוצרים לאיכות השינה, שמטרתם לספק ללקוחות שלנו ברחבי העולם שנת לילה טובה, מדי לילה.

מזרון למיטה וחצי

אם חשבתם שלגדל ילדים בגיל ההתבגרות זה קשה מספיק, חכו עד שתנסו לבחור עבורם מזרון למיטה וחצי. היות ועיקר הגדילה מתבצעת בשינה קיימת חשיבות רבה לבחירת מזרון למיטה וחצי איכותי אשר יתאים לקצב של מתבגרים. ב- MLILY פיתחנו עבורכם מזרון למיטה וחצי חכם ואיכותי, על מנת להבטיח שהמתבגרים שלכם יוכלו לגדול בשקט וליהנות משנת לילה טובה ומחיים רגועים ונינוחים.
בחירת מזרון למיטה וחצי עבור מתבגרים זו משימה הרבה יותר פשוטה משחשבתם. השלב הראשון הוא להבין מה המתבגרים שלכם צריכים. שאלו את עצמכם איזה סוג של מזרן יתמוך בגדילה שלהם? האם הם זקוקים לעיצוב שונה כדי להבטיח ששנת הלילה שלהם תהיה איכותית? ועוד. גם אנחנו שאלנו את כל אותן השאלות ואיתן יצאנו למסע של מחקר בדרך לפיתוח המזרן המושלם. חזרנו עם תוצאות מרחיקות לכת וחומרי גלם שהפכו אותנו למותג בינלאומי מוביל בארץ ובעולם.
https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2019/01/MLILY-For-Life-Unit-Stills-6th-July-71.jpg

כל השלבים בדרך לשנת לילה טובהכל בחירת מזרון למיטה וחצי צריכה לשים דגש על הנושאים הבאים:

• גודל – הגודל כן קובע ועליכם להבין מהו הגודל הטוב ביותר עבור מתבגרים. היות והם גדלים ללא הרף מיטת יחיד כבר פחות מתאימה, שכן הם דורשים יותר מקום. מיטה וחצי תאפשר להם לישון באלכסון ותספק את כל המרחב לו הם זקוקים בתקופה זו.
• תקציב – מזרן איכותי הנו חיוני לשנת לילה טובה. למרות שנדמה כי מזרן גדול ואיכותי יותר ידרוש השקעה, קחו בחשבון שזו השקעה במוצר עמיד ואיכותי שישמש אתכם זמן רב.
• נוחות – איכותי או לא, על המזרן להיות כמה שיותר נוח. ישנם סוגים שונים של מזרנים הנבדלים זה מזה באיכותם ובטכנולוגיה שמשולבת בהם. עליכם לוודא שהמזרן הנבחר יהיה כמה שיותר נוח. לא לשכוח, מתבגרים מבלים המון זמן במיטה!

מזרן "חכם" על מתבגרים

בני נוער אוהבים לישון והם זקוקים לשינה על מנת לגדול, זאת לצד העובדה שלכל אחד ואחת יש תנוחת שינה מועדפת שנקבעה כבר בשלבים מוקדמים יותר של החיים. מזרון למיטה וחצי מבית MLILY נולד מתוך מחשבה מעמיקה וראיית הצרכים של מתבגרות ומתבגרים. היות ואנו מאמינים ששנת לילה טובה היא המפתח לחיים טובים ובריאים פיתחנו מזרן "חכם" הלומד את מבנה הגוף ותנוחות השינה ומתאים את עצמו במצורה מושלמת לצורת הגוף. כתוצאה מכך לבני הנוער הישנים מובטחת שנת לילה רצופה, טובה ואיכותית אשר תעזור להם להתעורר כמה שיותר רעננים.

מזרן עמיד, גם בתנאים הכי קשים

כל המזרנים שלנו משלבים בתוכם טכנולוגיה מתקדמת. המטרה שלנו היא לראות את קהל היעד ולעצב עבור צרכיו באופן אופטימלי. מזרון למיטה וחצי מבית MLILY כולל שכבת SMARTFOAM™AIR GEL המועשר בתאי ג’ל קרירים. תאי הג'ל מאפשרים זרימה חופשית של אוויר, מספקים בקרת אקלים, מאזנים את הטמפרטורה והופכים את השינה לנעימה ואיכותית. בנוסף, למזרן כיסוי חיצוני אלסטי ונעים הניתן להסרה ולניקוי במכונת כביסה.
במילים אחרות: כתמי זיעה על המזרן? לא בבית ספרנו.

הדרך היעילה להתמודד עם כאבי גדילה

כאבי גב, ברכיים ורגליים הם מנת חלקם של מתבגרים המתמודדים עם גוף שגדל בקצב מהיר. פיתוח ה"ספוג החכם" שלנו לומד את מבנה הגוף ותנוחת השינה ובכך מאפשר איזון מושלם, מפיג לחצים, מחלק את המשקל באופן אופטימלי ותומך בגוף בצורה מלאה. התמיכה באזורי הגוף השונים, לרבות בגב התחתון, באגן, בכתפיים וברגליים יוצרת חלוקת משקל שווה ומונעת כאבים מסוגים שונים. עבור מתבגרים זו ממש בשורה, בעזרת מזרון למיטה וחצי מבית MLILY בשעות הלילה הם זוכים למלא את כל המצברים שהתרוקנו ולהירגע.
https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2019/01/WhatsApp-Image-2017-10-22-at-13.37.07.jpg

שפע של פיתוחים מיוחדים, גם עבור ספורטאים

בני נוער רבים עוסקים בענפי הספורט השונים, אם כתחביב ואם באופן מקצועי. לכן אם חיפשתם אחר מזרון למיטה וחצי שמתאים לעוסקים בספורט, הגעתם לכתובת הנכונה. אנו שותפים גלובליים עם קבוצת מנצ'סטר יונייטד, שותפות אשר הופכת את השינה למעוררת השראה. בזכות שיתוף הפעולה פיתחנו מזרנים במיוחד עבור ספורטאים, כדי שיוכלו ליהנות מהמנוחה האיכותית ביותר מדי לילה. מזרנים אלו משלבים בתוכם טכנולוגיות מתקדמות ביותר ההופכות את השינה למיטבית ואת ההתאמה של המזרן לצרכי הגוף השונים באופן מושלם.

אנחנו עושים הכל כדי להגן על הגב שלכם, ואתם?

רבים ההורים אשר מאמינים שאין צורך להשקיע במזרון למיטה וחצי איכותי לילדים ובני נוער, אך ההיפך הוא הנכון. מזרנים איכותיים אינם רק מיועדים להתמודדות עם בעיות גב, הם גם יכולים למנוע אותם בעתיד. בגיל ההתבגרות הגוף עדיין גדל ועמו גדל גם עמוד השדרה. בעזרת תמיכה נכונה של הגוף ניתן למנוע בעיות גב שונות ומגוונות בעתיד, לתרום ליציבה נכונה ולהשפיע על איכות השינה ואיכות החיים. מלבד מניעת כאבים ובעיות גב, ישנם מחקרים שמעידים על קשר בין שינה לבין יכולות הקשב והריכוז. ככל שהשינה תהיה איכותית יותר כך רמת התפקוד של המתבגרים תהיה טובה יותר וחוויית ההצלחה שלהם תהיה במיטבה.

זה הזמן להשקיע במזרן איכותי

כהורים, אנו רוצים להשקיע בילדים ולהבטיח שחייהם יהיו כמה שיותר טובים. מזרון למיטה וחצי של מותג מוביל ואיכותי הוא השקעה משתלמת אשר תשפיע על איכות החיים מהיבטים רבים. מזרן זול ולא איכותי יכול לגרום לכאבי גב ולשרירים תפוסים, יותר מכך הוא עשוי להתבלות תוך זמן קצר יותר. אנו כאן עבורכם עם מבחר מזרנים ברמה הגבוהה ביותר, כדי שלא תצטרכו להתפשר על טובתם של המתבגרים שלכם.

הניסיון והמקצועיות שלנו מאפשרים לנו לדעת בדיוק למה המתבגרים שלכם זקוקים כדי לזכות לשנת הלילה הטובה ביותר. לפרטים נוספים אודות מזרון למיטה וחצי חייגו אלינו 03-5545473, או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם!

https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2017/08/Asset-9.png

Copyright & Design by OPTIMUM. All rights reserved.