מה ההבדל בין ויסקו ללטקס? מזרוני Mlily - מלילי מזרונים איכותיים ונוחים

מיום בו התרבות המערבית הבינה את החשיבות של שינה על מזרן איכותי כתורמת לאיכות השינה ולבריאות השינה, מזרונים החלו להופיע בהמוניהם – במגוון פיתוחים, טכנולוגיות וחומרים שונים. שניים מסוגי המזרונים הבריאותיים הפופולריים ביותר הם ויסקו ולטקס, הנחשבים ל"מזרוני על" ומדורגים גבוה יותר מהמזרונים האורטופדיים הסטנדרטיים. אך מה כולל הפיתוח של כל אחד מהם ומה ההבדל ביניהם? הנה מספר נקודות להשוואה.

מזרן ויסקו: תעודת זהות

מזרוני הויסקו פותחו לראשונה עבור נאס"א, סוכנות החלל הבינלאומית. האסטרונאוטים בחלל נזקקו לפתרונות שינה מונעי לחצים וזיעה, זאת על מנת שיתעוררו יבשים ולאחר שינה איכותית ככל שניתן. כך פותח מזרון הויסקו, בבסיסו עומדת טכנולוגיה מונעת בקטריות וזיעה, זאת בשל יכולת הספיגה והנידוף המהירה שלו. המזרון אמנם פותח למען אסטרונאוטים בחלל, אך הוא התכונות שלו כבשו גם את תושבי כדור הארץ – החומרים מהם עשוי המזרון מונעים מהלחות הטבעית של העור להצטבר במזרון וכך נמנעים ריחות לא נעימים וגם נחסך הצורך לאוורר את המזרון באופן יומיומי.

מזרון לטקס: תעודת זהות

הלטקס הוא אחד מחומרי הגלם האיכותיים והעמידים ביותר. מקור הלטקס הוא בגומי, ובשל העובדה שהוא אחד מתוצרי הטבע הטבעיים, האיכות שלו עולה לאין ערוך. ללטקס תכונות של דחיית אבק ועמידות לאורך זמן, ולכן הוא מותאם במיוחד לכל אדם הסובל מאלרגיות ורגישויות שונות שמקורן בכרדית האבק – הנפוצה מאוד בחללים סגורים ודחוסים – כמו למשל זה שבמזרון שלנו. מזרוני לטקס עשויים באופן איכותי ביותר, הם בעלי מספר שכבות פנימיות המכילות כדורי אוויר שנוצרו כדי לאוורר באופן טבעי את המזרון ולדחות אבק וחלקיקים לא נעימים נוספים.

מה ההבדל בין המחירים?

שני הסוגים, הן הויסקו והן הלטקס, נחשבים לסוגי המזרונים היקרים ביותר בשוק – ולא בכדי. הטכנולוגיה המתקדמת והחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר במזרונים אלה פועלת להפליא ומסייעת לשינה איכותית ורציפה, שומרת על עמוד השדרה שלנו ומחלקת את משקל הגוף באופן מושלם. היתרונות האורטופדיים כמו גם הפתרונות שהם מעניקים גורמים לשני סוגי המזרנים להיות יקרים יותר ביחס למזרונים אורטופדים אחרים – אך שכרם בצידם. אנשים שניסו לישון על כל אחד מהם, בהתאמה כמובן לצרכים הספציפיים שלהם, דיווחו על שינה איכותית יותר, על נוחות יתרה ועל עמידות לאורך זמן – גם לאחר שנים. בשורה התחתונה: אין הבדל גדול בין שני הסוגים מבחינת המחירים, וההשקעה שלכם צריכה להיות טמונה בנוחות האישית שלכם.

איזה מהסוגים נחשב לנוח יותר?

את זה רק אתם יכולים לדעת. מזרון יוקרתי ככל שיהיה, לא תמיד נוח לכל אדם. כדי להבין מה נוח לכם יותר, חשוב מאוד לנסות את המזרון עוד בחנות, לשכב עליו במשך מספר דקות, לשנות תנוחה מפעם לפעם ולראות האם הוא מרגיש לכם נוח. עם זאת, חשוב לדעת כי מזרוני ויסקו נחשבים לקשים יותר באופן יחסי ואילו מזרני לטקס מגיעים במספר רמות קושי לנוחיותכם.

 

https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2017/08/Asset-9.png

Copyright & Design by OPTIMUM. All rights reserved.