מזרן עם קפיצים או בלי קפיצים – במה תבחרו? מזרוני Mlily - מלילי מזרונים איכותיים ונוחים

 

רכישה של מזרן היא השקעה לטווח הארוך בשביל שינה טובה ורגועה. ובגלל שזו החלטה כל כך משמעותית היא גוררת התלבטות לא קלה – מזרון זוגי או שני מזרונים נפרדים?

מזרון רך או קשה? עם קפיצים? בלי קפיצים?

נקדים את הסוף ונגיד שזו החלטה אינדיבידואלית מאוד, ומה שמתאים לאחד לא בהכרח יתאים לאחר. ובכל זאת, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר רוכשים מזרון חדש.

 

מזרון עם קפיצים מבודדים

מזרונים המיוצרים בטכנולוגיה הזו מבוססים על קפיצים מבודדים – כלומר כל קפיץ עומד בפני עצמו, בתוך מעטפת שמבודדת אותו מהקפיצים הסמוכים לו. כדי להגיע לתמיכה טובה צריך הרבה קפיצים, אך מנגד ההשפעה על כל קפיץ היא נקודתית כך שגם כאשר ישנים על מזרון זוגי לא מרגישים את התנועות של בן הזוג. מזרון עם קפיצים מבודדים מומלץ במיוחד לאנשים עם עודף משקל בגלל התמיכה הטובה, וגם לזוגות שסובלים מנדודי שינה – כדי למזער את ההפרעות במהלך הלילה.

 

מזרון עם קפיצים משולבים

גם המזרון הזה מבוסס על השימוש בקפיצים, אך הפעם דווקא בטכנולוגיה שמשלבת בין הקפיצים הסמוכים. התוצאה היא שכל המזרון הוא יחידה אחת שמספקת תמיכה אחידה, ולרוב גם רכה יותר. החיסרון הוא שהמזרון נוטה להישחק מהר יותר, והוא לא תמיד מתאים עבור זוגות.

 

מזרון ללא קפיצים

זהו עולם שלם של אפשרויות כאשר כל המזרונים מיוצרים בעזרת פולימרים שונים. יש היום טכנולוגיות שונות שמשפיעות על השכבות השונות של החומרים, הבחירה של הפולימרים ושל השכבות המבוססות וכדומה. בקטגוריה הזו אפשר למצוא מזרונים נוקשים מאוד אך גם מזרנים רכים בצורה משמעותית. לרוב הקטגוריה הזו מומלצת עבור אנשים עם בעיות אורתופדיות שונות כמו בעיות גב, אגן וברכיים, והמזרונים מתאימים גם לאנשים עם עודף משקל.

בדומה למזרון עם קפיצים מבודדים, גם כאן התנועה של אחד מבני הזוג אינה מורגשת בצידו השני, ולכן מאוד נפוץ לייצר מזרן זוגי ללא קפיצים.

 

כל כך הרבה אפשרויות – איך בוחרים?

אחרי שסקרנו את האפשרויות השונות הגיע הזמן לחזור לשאלת מיליון הדולר – איך תבחרו את המזרון המתאים עבורכם?

כאמור זו החלטה מאוד אינדיווידואלית ואין נוסחת קסם שתיתן את התשובה. אבל אנחנו כן רוצים לציין כמה נקודות שיעזרו לכם לקבל החלטה.

מהו התקציב שלכם? אומנם ההשקעה הראשונית במזרון היא לא השקעה זולה, אבל בכל שלוש הקטגוריות תוכלו למצוא טווח של מחירים. חשוב לדעת מה מסגרת התקציב כדי להתחיל ולצמצם את אפשרויות הבחירה.

האם יש דרישות מיוחדות? בעיות רפואיות שונות (במיוחד בעיות אורתופדיות), עודף משקל, גובה וכו' הם מאפיינים שצריך לקחת בחשבון כדי להתמקד במזרונים שיענו על הצרכים הספציפיים הללו.

איזה מזרון אתם מעדיפים? הגיע הזמן לבחון את המזרונים באופן אישי. חשוב מאוד לשבת על המזרון, לשכב ולשנות תנוחות. ואם החנות מציעה תקופת התנסות לפני הרכישה – מה טוב.

https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2017/08/Asset-9.png

Copyright & Design by OPTIMUM. All rights reserved.