טיפים לשמירה על המזרן לאורך זמן מזרוני Mlily - מלילי מזרונים איכותיים ונוחים

כולנו מכירים את זה, המזרן הנוכחי שלנו מתחיל להראות סימני עייפות, הגב שלנו מתחיל לכאוב ואנחנו בשלים להתחיל מערכת יחסים חדשה ובריאה עם מזרון חדש ונוצץ. אז אנחנו הולכים לחנות מזרונים, מביטים בשפע המזרונים שבמלאי ובוחרים את המזרון שאהבה נפשנו (ואהב גבנו) – וכעת מגיע החלק הלא פחות חשוב: לתחזק את המזרון כך שישמור על האיכות שלו לאורך זמן. איך עושים זאת נכון? הנה מספר טיפים חשובים ליישום קל ופשוט שייסיעו לכם להפיק ממנו הנאה מתמשכת לאורך זמן.

אל תוותרו על מגן מזרן

הידעתם? במהלך הלילה, הגוף שלנו מזיע לא פחות מ-500 מ"ל! חלק מהנוזלים הללו מתנדפים באוויר, חלקם נספגים בבגדים ובמצעים וחלק – ניחשתם נכון – מחלחלים פנימה אל המזרן. מכירים את הכתמים הצהובים והלא ברורים שמוצאים את דרכם למזרון שלכם? הם נוצרים כתוצאה מהזעת הלילה שלנו. החומרים הללו פוגעים בחומרים מהם עשוי המזרון שלנו, אך לא פחות גרוע מכך – הם הופכים לחממה שמחה במיוחד לקרדית האבק ולאלרגיות שהיא גוררת בעקבותיה.

אז מה עושים? מותחים מעל המזרון מגן מזרן (אותו ניתן להשיג במגוון גדלים המתאימים למזרן יחיד, מיטה וחצי או מזרן זוגי) ושומרים על עצמנו ועל המזרון שלנו. מגן המזרן ניתן לשליפה ואפשר לכבס אותו בקלות, וכך אתם הופכים את חווית השינה שלכם להיגיינת ונעימה הרבה יותר. באירופה מגן מזרן הוא חלק כמעט בלתי נפרד מקניית המזרון, אך בישראל הדבר רווח קצת פחות – וחבל. באופן זה אנחנו מאריכים את חיי המוצר שבידינו, משקיעים השקעה חד פעמית ומשתלמת ושומרים על הרכישה הלא זולה כלל שלנו – לאורך זמן.

אווררו את המזרון

אחד הדברים שמסייעים למזרן שלנו לקבל חיים חדשים טמון באוורור שלנו. אז מה עושים? אחת לחודש מומלץ להניח בבוקר, לאחר השינה, את המזרן על צידו ולהחזירו בערב, לקראת השינה. כך נאפשר גם לצידו התחתון של המזרן שלא חשוף לרוב לאוויר לקבל אוויר חדש ובכך נמנע הצטברות לחות המתרחשת עם הזמן.

הקפידו על החלפת מצעים

גם הכיסויים ה"שוטפים" שאנו שמים מעל המיטה חשובים עד מאוד לשמירה על המזרן. לכן, הקפידו להחליף מצעים מדי שבוע ובכך תוכלו למנוע בקלות הצטברות של אבק וחיידקים לא סימפטיים על המזרון עצמו. במידה ויש לכם כיסוי מיטה, הקפידו לכבס גם אותו. ועוד מילה על כיסוי מיטה: אם אתם שוקלים להתהדר באחד כזה, דעו כי הוא משמש להרבה מעבר לפריט אסתטי בחדר השינה, תפקידו הוא גם להגן על המזרון ועל המצעים מפני לכלוך, אבק ומזיקים.

שאבו אבק מהמזרון

כעת, כשהמצעים שלנו הוסרו והמזרון חשוף, זה הזמן לעבור לשלב הבא: שאיבת אבק יסודית! השלב הזה מחייב יסודיות רבה וגם סבלנות. נכוון את שואב האבק לדרגת השאיבה הגבוהה ביותר ונשאב כל פינה בשטח המזרון. כך נגיע אל האבק והמזיקים שהצליחו לעשות את דרכם אל חלקיו הפנימיים של המזרן, אלה שלא נראים על פני השטח. מומלץ לעשות שימוש בשואב אבק עם מברשת רכה בקצהו, ולהקפיד על מרחק מצומצם מאוד בין המזרן לבין המברשת.

סובבו את המזרון

אנחנו רוצים לשמור על האלסטיות של המזרון שלנו ולהעניק לו חיים חדשים – גם כשהוא נמצא ברשותנו כבר כמה שנים טובות. איך נעשה זאת? אחת לחודש נסובב ונהפוך את המזרון לחלוטין ובכך נשנה את אזורי הלחץ עליהם אנו ישנים. הדבר יסייע לאלסטיות של המזרון, יגרום לנו לישון על אזורים אחרים בכל פעם וכך נוכל להפיק ממנו הנאה רבה במשך שנים.

הניחו את המזרון על משטח מלא

חשוב מאוד להקפיד על התאמה מדויקת בין בסיס המיטה שלנו לבין המזרון עצמו. לא מעט צרכנים עושים טעות בחושבם שהדבר החשוב היחיד הוא המזרון האיכותי, ולא באמת חושבים על השטח עליו הוא מונח. רוב בסיסי המיטה מורכבים מפסים פסים (סליידים) עליו אנו מניחים את המזרן, ואם נבחר מזרון המותאם במדויק לבסיס שלנו נקבל את התמיכה המלאה. מדוע? ככל שחולף הזמן, במידה והמשטח שלנו לא תומך בשטחו הכולל של המזרון, הוא מקבל את צורתו של המשטח והדבר עשוי לפגוע בטיבו ובאיכותו לאורך זמן.

אל תחסכו על הובלה

אנחנו לא אוהבים לשלם על הובלה, ופעמים רבות נמנעים ממנה כשאפשר. בכל הנוגע למזרנים, הפיתוי לוותר על ההובלה גדל שבעתיים – הרי מה כבר יכול לקרות? נקשור את המזרון בחוזקה על גג המכונית, נסחב אותו מעט במעלית – וזהו, הוא כבר בבית! אז מה הבעיה? ובכן, עלולות להיות כמה כאלה. לא מעט צרכנים מגיעים הביתה עם המזרון שהובילו בעצמם רק כדי לגלות שיש שקיעה באזור החבל, אחד הקפיצים זז ממקומו או שהבד נקרע. הדברים הללו, כמובן, לא מכוסים במסגרת האחריות. אחרי הכל, זהו נזק שנגרם באשמתכם…

במקום להיקלע למפח נפש ולהוצאות מיותרות, חשבו על זה כך: לפני שרכשתם את המזרון חקרתם, בדקתם, עשיתם חקר שוק, התרוצצתם בין מספר חנויות, הקשבתם להסברים והחלטתם להשקיע במזרון חדש סכום כסף נכבד מאוד. האם באמת תחסכו כ- 200 שקלים על הובלה, לאחר משאבי הזמן היקרים שהוצאתם והמשאבים הכספיים שהשקעתם?

למרות הפיתוי: לא קופצים!

המזרן החדש שלכם, מבחינתכם, הוא ממלכה של שינה ואושר – אך עבור הילדים שלכם, גבירותי ורבותי, מדובר בטרמפולינה חדשה ונוצצת! הילדים שלנו נהנים לקפוץ לנו על המזרון, ואנחנו, בואו נודה על האמת, גם מוצאים את עצמנו עושים זאת לפעמים לצרכי החלפת נורה, הבאת פריט כלשהו ממדף גבוה ועוד. אנו ממליצים להימנע מלעשות זאת, שכן זהו לא משקל שהמזרון שלכם נועד לשאת, והדבר עשוי להרוס אותו ולגרום לספוג הפנימי לשקוע.

https://mlily.co.il/wp-content/uploads/2017/08/Asset-9.png

Copyright & Design by OPTIMUM. All rights reserved.